:: [dyne:bolic] dynebolic at school
Pàgina inicial
Autor: Stefano Slaviero
A: dynebolic
Assumpte: [dyne:bolic] dynebolic at school
I'm a teacher (primary school in Italy). My dream is to use dynebolic at
school. I need a simple version whit Rosegarden and what you need to make it
work in a *simply* way. ( Is Timidity a good idea?)
It will be nice to open office and some games!
I'm trying with the 1.4.1 version, but it is not easy for me.
I need help.

Stefano

Excuse me for my English, I'll try in Italian too.

Sono Stefano, un maestro, e il mio sogno è portare l'Open Source a scuola.
Mi piacerebbe crearmi una versione leggera di dynebolic che sia in grado di
far funzionare Rosegarden... mi sembra che questo midi sequencer abbia
OTTIME potenzialità didattiche. Il problema è farlo suonare in modo
semplice.
In realtà non sono in grado di personalizzare la versione di dynebolic e ho
bisogno di molto aiuto.
Il progetto che voglio portare avanti a scuola si chiama Open Mind... a
scuola ce n'è bisogno!

Thank you!!

Stefano