:: Re: [dyne:bolic] dynebolic at schoo…
Pàgina inicial
Autor: andrea bertolasi
A: dynebolic mailinglist
Assumpte: Re: [dyne:bolic] dynebolic at school
Dynebolic 2 has openoffice (as an add-on module) and some games (I've
also done a chess module!).
But I think you need dyne 2.x to work!

n che senso non sei in grado di personalizzare la dyne? hai capito il
funzionamento del nest? e sopratutto, c'è un motivo particolare per il
quale usi la 1.x e non la 2.x?

a_